Kenza145 gästbloggar

Hej alla sötnosar :* Kenza145 här, tänkte gästblogga för Sunshine för hon lät mej göra det! Nu sitter vi
hos henne och spelar moviestar hon köpte rosa bubblegum för hon skulle skicka det till mej men sorry
jag e inte vip så ' VIP saker skänks endast till VIP ' Asso kbry? Kan dom inte ens göra ett pyttelitet
undantag eller Vaffan? Nej istället Sunshine slösade 300 StarCoins.. Nu tjatar hon på mej
och säger " JAG SLÖSA MINA PENGAR BAAH FÖR EN LITEN TUGGUMMI MEN NU DU VALDE
ATT GÖRA DET JAG SLÖSA 300 STARCOINS I ONÖDAN JAG ÅTERVINNER TUGGUMMIT FÖR ATT
FÅ EN LITEN... HMMM PRESENT "
Exakt så haha, iaf nu ska vi sitta på hennes balkong.. Ajde ciaaao kram!♥
En bild på mej och henne :* Jae hon med släppt hår och Sunshine e hon till höger
med flätor ! pöss ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0